INFORMATII LIVRARE

Aveti la dispozitie urmatoarea modalitate de plata: plata la livrare / ramburs.
Daca optati pentru aceasta modalitate de plata, plata va fi efectuata in numerar reprezentantului firmei de curierat rapid in momentul predarii produselor. Plata se face in RON si include contravaloarea produselor comandate si a transportului.
Nu exista alte costuri ascunse.

Prokinesis Trading S.R.L.
Nr.ord.Reg.Com: J23/2785/2009
C.I.F.: RO26299314
Sediul: Nuci, Ilfov, Calea Bucuresti nr. 74
Cont: RO85VBBU2511MO0855332701
Banca: Volksbank Mosilor
Telefon: 031 43 29 431
Fax: 031 43 29 431
Email: contact@prokinesis.ro

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand metoda de transport si plata alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla ambalate corespunzator, sigilate si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat cu care avem contract (Fan Courier), pe tot teritoriul Romaniei. Termenul de livrare este de maxim 24 de ore (cu conditia ca respectiva comanda sa fie inregistrata pana la ora 15:00). Confirmarea expedierii comenzii se realizeaza prin email, la adresa specificata de catre client si contine un numar de trimitere (AWB) prin care se poate urmari statusul livrarii.

Tarifele de transport sunt stabilite in functie de valoarea cumparaturilor si kilometri exteriori, astfel:

  • Cumparaturi mai mici de 35 lei – transport 13 lei + kilometri exteriori daca exista

  • Cumparaturi mai mici de 200 lei – transport 10 lei + kilometri exteriori daca exista

  • Cumparaturi mai mari de 200 lei – transport gratuit + kilometri exteriori daca exista

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea / continutul unor colete se fac in momentul livrarii, pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

*Preturile de mai sus includ TVA

INFORMATII

CUM FAC O COMANDA?

Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului online este necesar sa va inregistrati,  completand campurile obligatorii si folosind o adresa de e-mail valida.

Alegeti produsul dorit si apoi faceti click pe simbolul „Adauga in cos”. Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi. Pentru vizualizarea produselor alese faceti click pe cosul de cumparaturi. Pentru a trimite comanda faceti click pe „Finalizare comanda”.

Aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul comenzilor efectuate in sectiunea istoric comenzi. Va rugam ca inaintea efectuarii unei comenzi sa completati corect atat datele dumneavoastra de contact cat si adresa de livrare in sectiunea contul meu sau in momentul inregistrarii pe site.

CARE ESTE DISPONIBILITATEA PRODUSELOR?

In stoc – Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat în maxim 24 de ore oriunde in tara (pentru comenzile trimise până la ora 17:00). Rezervarile din stoc se fac automat in urma trimiterii comenzii, iar stocul este actualizat in timp real.

Indisponibil – Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare.

AM UITAT PAROLA. CUM O POT RECUPERA? 

In pagina contul meu aveti un link catre Ai uitat parola? Click aici. In pasul urmator aveti posibilitatea sa completati adresa de e-mail pe care ati folosit-o la crearea contului si o noua parola va fi generata si trimisa pe aceasta adresa. Dupa ce va autentificati cu noua parola generata aveti posibilitatea sa o modificati.

EXISTA O SUMA MINIMA PENTRU A COMANDA?

Nu exista o suma minima pentru a putea plasa o comanda. Totusi, ne rezervam dreptul de a refuza expeditia comenzilor care nu prezinta incredere in ceea ce priveste valoarea sau datele de contact oferite de client. In cazul in care aveti deja o comanda efectuata si neexpediata, puteti adauga si alte produse acesteia, fara conditii sau taxe suplimentare.

SUNT PROTEJATE DATELE MELE PERSONALE?

Prin politica de confidentialitate impusa de site-ul nostru, va asiguram ca datele dumneavoastra nu vor fi facute publice. Acestea vor fi folosite doar în scopul facturarii si a informarii, cu acordul dumneavoastra, privind promotiile produselor si serviciile noastre.

CUM AFLU DACA S-A EXPEDIAT COMANDA MEA?

In momentul expedierii fiecarei comenzi, primiti pe adresa de email o informare privind expedierea acesteia, precum si numarul de expeditie al coletului (AWB), adresa paginii web unde statusul trimiterii poate fi verificat si numarul de telefon al firmei de curierat Fan Courier.